سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 11, 2024
قرآن

حوزه/ مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و خانواده روحانیون این استان خبرداد.

حجت الاسلام سید ایمان مصلحی، مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان در خصوص مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و خانواده روحانیون این استان اظهار داشت: این مسابقات از چهاردهم تا پانزدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات قرآن کریم در 35 کد رشته برگزار می گردد که در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، فرازخوانی، اذان و خطابه قرآنی 893 طلبه و 461 همسر و فرزند روحانیون شرکت نموده اند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به افزایش 20 الی 30 درصدی ثبت نام کنندگان مسابقات، افزود: میزان استقبال طلاب با توجه به سال گذشته بسیار خوب بوده و لذا تلاش شده در جهت ارتقای کیفی سطح مسابقات، از داوران برتر بین المللی نیز استفاده نماییم که در این مسابقات، 25 داور در گروه های 12 گانه حضور دارند و از بین آنها، 3 داور بین المللی و 6 داور کشوری به قضاوت این دوره از مسابقات خواهند پرداخت.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان خاطر نشان کرد: تا کنون 970 نفر از طلاب در رشته تفسیر شرکت نموده اند و ثبت نام در این رشته تا پایان اسفند ماه میسر خواهد بود وعلاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت albayan.ir مراحل ثبت نام را طی نمایند.

وی در پایان گفت: فینال این مسابقات پانزدهم بهمن ماه، در سالن اهل بیت(ع) واقع در خیابان نشاط جنب خیابان فرشادی برگزار و به نفرات برتر در هر رشته جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha