پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر حسنی رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ کارشناس عرصه رسانه گفت: طلاب باید در عرصه رسانه وارد شوند تا بتوانند زبان دین را به وسیله هنر عرضه نمایند؛ چراکه در عصری قرار داریم که باید از امکانات روز به بهترین نحو استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر حسنی، پیش از ظهر امروز در افتتاحیه سومین جشنواره فیلم حوزه "اشراق" که در سینما وتوس قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز رسانه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است که باید برای آن برنامه داشت تا بتوان در آن حضوری تأثیرگذار داشت.

وی ابراز داشت: امروز نیاز نیست که دانشمند علم ارتباطات باشیم تا از قدرت رسانه مطلع شویم؛ چراکه با نگاهی به میزان مصرف فرهنگی جامعه و اطرفیان، متوجه این موضوع خواهیم شد.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این مطلب که امروز بر سر قدرت جنگ ها صورت می پذیرد، خاطرنشان ساخت: امروز با جنگی بسیار پیچیده و عمیق مواجه هستیم؛ چراکه جنگ بر سر قدرت بازنمایی است و آن کسی در دنیای امروز می تواند بگوید من موفق هستم که شاهرگ ها در دستان من است و احکام و اراده من تسری پیدا می کند که قدرت بازنمایی از جهان داشته باشد.

 حسنی تصریح کرد: امروز جنگ یمن در عالم واقع اتفاق افتاده؛ ولی در سپهر اطلاعاتی اتفاق نیافتاده است؛ چراکه صاحبان قدرت نمی خواهند مردم جهان از آن باخبر باشند.

وی بیان داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمود؛‌اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت خود انقلاب است به این دلیل می باشد.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان اظهار داشت: طلاب باید در عرصه رسانه وارد شوند تا بتوانند زبان دین را به وسیله هنر عرضه نمایند؛ چراکه در عصری قرار داریم که باید از امکانات روز به بهترین نحو استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha