جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سومین جشنواره فیلم حوزه "اشراق"

حوزه/ سومین جشنواره فیلم حوزه "اشراق" با حضور اساتید، طلاب، هنرمندان و ... در سالن سینما وتوس قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آقای مهدی بنکدار پیش از ظهر امروز در افتتاحیه سومین جشنواره فیلم حوزه «اشراق» که در سینما وتوس قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز جشنواره فیلم حوزه «اشراق» از جایگاه مناسبی در جشنواره های تخصصی پیدا کرده است.

وی ابراز داشت: اضافه شدن نقد و پژوهش در این دوره از جشنواره به این دلیل بوده است تا طلابی که در بحث رسانه ورود دارند، در این عرصه شرکت داشته باشند.

دبیر سومین جشنواره فیلم اشراق با بیان این مطلب که جشنواره در 2 گروه فعالیت می کند، خاطرنشان ساخت: گروه اول، طلابی هستند که اثر داشته و به این جشنواره عرضه کرده اند و گروه دوم، غیر طلبه هایی هستند که در موضوعات حوزوی فعالیت داشته اند.  

بنکدار تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره اشراق، صرفا برگزاری یک مراسم و بحث تبلیغاتی نبوده است؛ بلکه از دوره اول تا این دوره کارگاه هایی در بین این جشنواره ها برگزار شده و دوره های آموزشی را برای برگزیدگان در رشته فیلم های داستانی و مستند با حضور اساتید تراز اول کشور برگزار نموده که خوشبختانه در این جشنواره شاهد خروجی مناسب این کارگاه ها و دوره ها بوده ایم.

وی در پایان بیان داشت: خوشبختانه آثار رسیده به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم اشراق از رشد کیفی بسیار مناسبی برخوردار بوده که بخشی از آن مرهون برگزاری همان کارگاه ها بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha