پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای نگهبان

حوزه/ ائمه جمعه استان خوزستان در بیانیه گردهمایی خود، شورای نگهبان را به‌عنوان سدی در مقابل نفوذ بدخواهان انقلاب و نظام دانستند.

حجت‌الاسلام محمود محمد زاده، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به گردهمایی ائمه جمعه استان، عنوان کرد: این گردهمایی به‌منظور تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در سمینار سراسری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

وی بابیان این که سخنران این گردهمایی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، امام‌جمعه موقت اهواز بود، ادامه داد: گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان، به میزبانی نهاد نماز جمعه شهرستان شادگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدزاده ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که نهاد نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی و ائمه جمعه فرماندهان این قرارگاه در جلوگیری از نفوذ دشمن هستند، در این گردهمایی، چگونگی عملیاتی کردن این فرمایشات به هم‌فکری و هم‌اندیشی ائمه جمعه گذاشته شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان، افزود: ائمه جمعه استان، در بیانیه پایانی گردهمایی خود، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات را عامل تقویت نظام دانستند و خواستار حضور حماسی مردم شهیدپرور در دو انتخابات پیش رو شدند.

وی اضافه کرد: حمایت از مواضع شورای نگهبان در تائید یا رد صلاحیت‌ها، همان‌طور که امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره آن را تائید کرده‌اند، نیز در این بیانیه ذکرشده و شورای نگهبان را به‌عنوان سدی در مقابل نفوذ بدخواهان انقلاب و نظام دانسته است.

حجت‌الاسلام محمد زاده در پایان از امام‌جمعه و مسئول نهاد نماز جمعه شهرستان شادگان که گردهمایی ائمه جمعه استان، را به بهترین نحو میزبانی کردند، تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha