جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی سعیدی

حوزه/ نمایده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمنان خواهان مجلسی منفعل در برابر زیاده خواهی های آمریکا و استکبار هستند، گفت: امروز نیاز کشور مجلسی انقلابی است که همچون رهبری در مقابل نفوذ تفکر غرب گرایی بایستد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، امروز در هفتمین کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان، در حسینیه ثارالله ناحیه امام صادق علیه السلام، گفت: تدوین شاخصه ها و ابعاد جریان شناسی نفوذ از ضروریات شرایط حاضر است

وی با بیان اینکه امروز باید در پی آن باشیم که بدانیم انقلاب ها اعم از توحیدی و غیر توحیدی چگونه در برابر نفوذ ایستاده اند، تصریح کرد: متاسفانه بر اساس شواهد و گواه تاریخی نفوذ همواره حربه ای برای منحرف ساختن انقلاب ها بوده است، بنابراین باید از تجربیات آن استفاده کنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که نفوذ تفکر غلط و منحرف ساختن چهار انقلاب مهم، تجربه تلخی است که پیش روی ماست، ابراز داشت: نخستین انقلابی که براساس نفوذ منحرف شد، انقلاب حضرت موسی(ع) است. خداوند 136 بار از این انقلاب سخن گفته و عامل اصلی سقوط و به انحراف کشیده شدن انقلاب حضرت موسی(ع)، نفوذ فتنه گری به نام سامری بود، او براساس عملیات روانی و استفاده از زر و زیور، گوساله سامری را ساخت که زمینه انحراف مردم را پدید آورد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: انقلاب دوم، انقلاب صدر اسلام است، انقلابی که برای همه انسان ها به وجود آمده بود، اما نفوذ در زمان پیامبر(ص) و مهمتر از آن پس از رحلت حضرت، منجر به ساخته شدن مسجد ضرار توسط عنصری به نام ابوعامر مسیحی شد، مسجد ضرار مرکز توطئه و تخریب زیربنای اسلام بود.

وی اضافه کرد: انقلاب سومی که با حربه نفوذ منحرف شد، نهضت مشروطیت بود که عواملی چون جاسوسان، غرب دوستان و فراماسون ها زمینه انحراف آن را فراهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی به تلاش استکبار برای منحرف ساختن انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی توانسته با الهام گیری از گفتمان اسلام و حکومت علوی و تکیه بر مکتب توحیدی، در کشورهای آمریکای جنوبی بخشی هایی از آفریقا و آسیای میانه را  تحت گستره خود قرار دهد و سبب گرایش آنان به اسلام و گفتمان انقلاب شود.

وی با اشاره به این که شیوه نظامی، تحریم و تعامل سه ابزار مهم نظام سلطه برای مقابله با گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ایران با تکیه بر ایدئولوژیکی توحیدی و جایگاه ولایت فقیه توانسته در مقابل همه پروژه های نفوذ ایستادگی نماید، دشمنان در سال 1388 به دنبال عملیاتی کردن پرژوه غرب گرایی بودند که براساس رهنمود و هدایت رهبر معظم انقلاب شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب با قدرت در مقابل جریان غرب گرایی ایستاده است، بنابراین تقویت و حمایت از این ایستادگی وظیفه همگانی است

وی به مسئله انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: عده ای به دنبال مجلسی منفعلانه در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و استکبار هستند و در صورت تحقق این مسئله، انقلاب منحرف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از امت انقلابی ایران خواسته اند که با شرکت در انتخابات به صورت حداکثری و انتخاب آگاهانه، با این خطر مقابله کنند.

انتهای پیام 313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha