دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار وزیر کشور با آیت الله موسوی اردبیلی

حوزه/ اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام، آسیب می بیند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله موسوی اردبیلی امروز در دیدار رحمانی فضلی رحمانی فضلی وزیر کشور در سخنانی

ضمن تشکر از زحمات همه مسؤولین خصوصاً دولت و وزرات کشور گفتند: لازم است از زحمات همه مسئولین خصوصاً رئیس جمهور و دولت محترم و وزارت کشور تشکر کنم و به ویژه از وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده به خاطر به نتیجه رساندن مذاکرات نیز تشکر می کنم، ولی متأسفانه آنچنان که باید، از نتایج این مذاکرات تقدیر نشد.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به نقش مهم مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بیان داشتند: امنیت پایدار با حضور و همکاری مردم است و بايد توجه داشت كه اصلاح وضع اقتصادی نیز  نقش بسيار مهمى در ايجاد اين امنيت دارد.

معظم له گفتند: اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام آسیب می بیند.  اگر می خواهیم مردم حضور جدی و سازنده ای داشته باشند باید از همه سلیقه ها و جناح ها استقبال کنیم. برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور و نظام است. باید بگونه ای عمل کنیم که سلامت انتخابات  به باور مردم تبدیل شود. در مسائل اجتماعی نیز ضمن توجه به حساسیت ها باید احترام افراد و فضای دوستانه در جامعه حفظ شود.

حضر آیت الله موسوی اردبیلی با تأکید بر نقش اساسی مردم در حل مشکلات کشور فرمودند: باید مشکلات معیشتی و زندگی مردم حل شود و اهتمام ویژه ای به این مسأله باید داشت .

ایشان در پایان  برای موفقيت دولت تلاشگر و به نتيجه رسيدن زحمات آن دعا نموده و فرمودند: امیدوارم همه دستگاه ها به گونه ای عمل کنند که ملت ایران بتواند از ثمرات برجام و زحماتی که عزیزان ما در دو سال گذشته کشیده اند بهره برداری کنند.

در ابتداى اين ديدار دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، ضمن ابلاغ سلام ریاست جمهوری، گزارشی از وضعیت سیاسی، امنیتی و اجتماعی کشور ارائه کرد.

وی گفت: ما برای ایجاد امنیت مناسب، علاوه بر سرمایه گذاری در کشور، اقدامات مناسبی را در رابطه با رایزنی با برخی از کشورهای همسایه،  انجام داده ایم؛ چون معتقدیم امنیت در هر کشوری اساس بسیاری از کارهای مهم به حساب می آید.

رحمانی فضلی در ادامه بر نقش سازنده و همکاری خوب مرزنشینان اشاره کرد و گفت:  مردم مرز نشین ما اعم از شیعه و سنی  نقش بسزایی در ایجاد امنیت و کمک به این مهم دارند که پیوسته همکاری آنان مدد کار ما بوده است.

وزير كشور در ادامه به نقش مؤثر مردم در حفظ نظام و تداوم انقلاب اشاره کرد و گفت: همیشه مردم در انتخابات،  نقش مهمی داشته اند و باید سعی کنیم این انتخابات به وحدت و انسجام ملی تبدیل شود که اگر توجه نکنیم پیامدهای نامناسبی خواهد داشت.

وی در پايان سخنان خود، ضمن تأكيد بر نقش سازنده مرجعیت دینی در حضور مردم در انتخابات آینده، خواهان رهنمودهاى معظم له در اين باره شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha