سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با تاکید بر گسترش حوزه های علمیه گفت: تقویت حوزه های علمیه تقویت ارکان اسلامی را در پی دارد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه یکی از مهم ترین وظیفه روحانیون را تبلیغ و تبشیر دین اسلام دانست و اظهار داشت: طلاب به واسطه لباس مقدس روحانیت و قدم در مسیر ائمه اطهار علیهم السلام با ترویج دین مبین اسلام، سنت و سیره انبیاء الهی را احیاء می کنند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به آیات قرآن بیان داشت: قرآن کریم مهم ترین و اصلی ترین وظیفه انبیاء الهی را راهنمایی و هدایت مردم دانسته و خداوند متعال همواره در آیات الهی این مهم را به ائمه اطهار علیهم السلام یادآوری و تأکید کرده است.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای از طلاب هدف خود را از تحصیل علوم و معارف اسلامی را به قصد استخدام در دستگاه های دولتی می دانند و نگاه به مسایل تبلیغی بسیار ضعیف و پایین می باشد.

وی بیان داشت:   طلاب و روحانیون با توجه به وجود مشکلات و فشارهای همه جانبه در مسیر تبلیغ و تبیین دین اسلام بایدتوکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام را سرلوحه امور خود قرار داده و با جدیت و همت والا به رسالت اصلی خود که همانا هدایت و راهنمایی مردم می باشد، به انجام برسانند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: تبلیغ و ترویج شریعت مهم ترین هدف حوزه های علمیه است لذا طلاب نسبت به تحصیل علوم دینی و تقویت اخلاق اسلامی اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان گفت: نظارت همه جانبه نسبت به تقویت و رشد طلاب و روحانیون از اهمیت والایی برخوردار است، لذا صرف وقت و مال در مسیر رشد و پرورش طلاب هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای رشد شیعیان و تقویت پایه های اسلام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha