یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام جعفریانی در همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب

حوزه/مدیر مرکز خدمات استان قم گفت: امسال بیش از ۱۳ هزار فرزند و همسر طلاب در استان قم جزو ممتازین تحصیلی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسین جعفریانی در همایش تجلیل از فرزندان ممتاز خانواده حوزویان استان قم با اشاره به خدمات فرهنگی مرکز خدمات بیان کرد: چند سالی است که با تاکید رئیس مرکز خدمات، این مرکز در کنار خدمات مادی ارائه خدمات فرهنگی و عاطفی را در برنامه‌های خود گنجانده است و یکی از این برنامه‌ها همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 13 هزار فرزند و همسر طلاب در استان قم جزو ممتازین تحصیلی هستند گفت: در این همایش در دو برنامه جداگانه در صبح و بعد از ظهر از 8 هزار فرزند طلبه در مقطع ابتدایی تجلیل به عمل می‌آید.

مدیر مرکز خدمات استان قم تصریح کرد: همایش و کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی ویژه طلابی که در سال جاری ازدواج کرده اند، همایش تلبس و تجلیل از معمرین، از جمله برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات است که هر سال انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر امروز افتخار داریم که شیعه امیرالمؤمنین(ع) هستیم و اگر این دین و نظام مقدس را در کشور داریم با مجاهدت‌های روحانیت معظم از زمان غیبت تا امروز حاصل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی ادامه داد: دین و مذهب با زحمت و مشکلاتی که در اعصار مختلفی که وجود داشته سرانجام به ما رسیده است و ما وظیفه داریم برای نسل آینده به این بهترین خلق خدا خدمت شایسته‌ای را ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه باعث افتخار است که بیشترین آمار ممتازین در قشر روحانیت هستند گفت: طلاب و روحانیون با نگاه ویژه و تربیت اسلامی فرزندان خود را تربیت کرده اند که امروز ممتاز شده اند و ما وظیفه داریم که از شما و از فرزندانتان تقدیر کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha