چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دومین آسمانخراش بلند دنیا - تایوان

حوزه / بعد از موفقیت طرح سرو غذای حلال در طبقه ۸۶ دومین آسمانخراش بلند دنیا که در تایوان قرار دارد، مسئولان این آسمانخراش به فکر ایجاد نمازخانه برای گردشگران مسلمان افتاده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از تایپه تایمز، شرکت مدیریت برج تایپه 101 تایوان که دومین آسمانخراش بلند دنیا به حساب می‌آید در نظر دارد برای جذب گردشگران مسلمان بیشتر به این مرکز تجاری، نمازخانه‌ای برای مسلمانان بازدیدکننده احداث کند.

در سال گذشته حدود سه میلیون نفر از رصدخانه تایپه 101 بازدید کردند که این رقم حاکی از 700 هزار نفر افزایش نسبت به سال قبل است.

با این حال تعداد بازدیدکنندگان چینی این مرکز گردشگری تایوانی کاهش ده درصدی داشته و برای جبران این کاهش، مسئولان این بنا درتلاشند بازدیدکنندگان بیشتری از کره جنوبی، اروپا، امریکا و خاورمیانه جذب کنند.

ایجاد نمازخانه برای استفاده مسلمانان، یکی از تدابیری است که شرکت صاحب این برج 101 طبقه برای جذب گردشگران بیشتر از کشورهای اسلامی اتخاذ کرده است.

به گفته مایکل لیو سخنگوی تایپه 101، این شرکت همچنین رستوران‌های تایپه 101 را تشویق به کسب گواهی‌نامه حلال می‌کند تا مسلمانان برای استفاده از این اماکن مشکلی نداشته باشند.

در حال حاضر رستوران «دینگ شیان 101» در طبقه 86ام این آسمانخراش، دارای گواهینامه سرو غذای حلال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha