شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهندس صادقی استاندار قم در نشستی خبری با اصحاب رسانه قم

حوزه/ استاندار قم از افتتاح ۷۶ پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی استانداری و با حضور مسئولان کشوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهندس صادقی در نشستی خبری با اصحاب رسانه که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و توافق برجام، به برنامه های دهه فجر انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز پیشرفت کشور مدیون انقلاب امام راحل(ره) و رهبری آیت الله العظمی خامنه ای می باشد.

وی اظهار داشت: این دهه یادآور خاطرات باشکوهی است که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و براساس آن رژیم منحوس 2500 ساله شاهنشاهی فرو ریخت و با دستان مردم و با رهبری امام راحل(ره) به نتیجه رسید.

استاندار قم ابراز داشت: ما امروز باید متوجه باشیم که این انقلاب چگونه و با چه زحمات و فداکاری هایی به دست آمده و باید با رمز وحدت کلمه و همدلی برای ادامه راه از آن بهره مند شویم.

مهندس صادقی خاطرنشان ساخت: ما امسال در این دهه همانند سال های گذشته تعداد 79 پروژه و طرح افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد. از این تعداد، 76 پروژه افتتاح و 3 پروژه کلنگ زنی خواهد شد. برای این  پروژه ها، 400 میلیارد تومان اعتبار بودجه صرف شده است.

مهندس صادقی اظهار داشت: تعدادی از این پروژه ها با حضور یکی از مسئولین کشور در روز بیستم بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

در ادامه این نشست، دکتربهشتی، معاون امور عمرانی استاندای قم به ایراد سخن پرداخت و گفت: در دهه فجر انقلاب امسال، 76 پروژه افتتاح خواهد شد که از این تعداد، 13 پروژه عمران شهری، 15 پروژه عمران روستایی، 20 پروژه کشاورزی، 2 پروژه کلان مسکن، 17 پروژه آموزشی و درمانی و 4 پروژه ورزشی و تفریحی می باشد.

وی ابراز داشت: 2 هزار و 218 مسکن در استان به بهره برداری می رسد که از پروژه های شاخصی استان می باشد.

گفتنی است در ابتدای این نشست، آقای طباطبایی، مدیر روابط عمومی استانداری قم به تشریح برنامه های استاندار در دهه فجر انقلاب پرداخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha