یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ به همت طلاب شیرازی، سلسله نشست هایی با موضوع مسجد و انقلاب اسلامی ویژه جوانان و نوجوانان در شیراز برگزار می گردد.

حجت الاسلام سید علی دانشور، از فعالان فرهنگی شهر شیراز در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز از برگزاری برنامه های گسترده و نشست های خود جوش فرهنگی به همت طلاب و روحانیون  همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شیراز خبر داد و گفت: در این اقدام خودجوش جوانان و نوجوانان شرکت کننده در سلسله نشست های برنامه ریزی شده، با پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات آن بر جامعه اطراف و مساجد و محافل مذهبی آشنا می شوند.

این فعال فرهنگی اظهار کرد: این نشست ها از  امروز دوشنبه 12 بهمن به مدت ده روز در ایام دهه فجر به مدت زمان یک ساعت، پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد و حسینیه امام زمان(عج) شیراز واقع در بلوار رحمت برگزار می گردد.

حجت الاسلام دانشور به موضوعات این سلسله نشست ها اشاره کرد و گفت: در این نشست ها، جوانان و نوجوانان با موضوعات انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، اقتصاد مقاومتی پس از انقلاب، نقش مساجد در بیداری اسلامی و حفظ انقلاب اسلامی، جایگاه مساجد و محافل فرهنگی و مذهبی در تحکیم بنیان های خانواده و ارائه سبک زندگی اسلامی آشنا می شوند.

وی گفت: هدف از برگزاری چنین نشست هایی، بصیرت افزایی و آماده کردن بستری مناسب برای نمایش توانایی جوانان و آشنایی آنها با اهداف انقلاب می باشد.

وی در پایان با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران در جهان تاثیر فراوانی را بر جای گذاشته، گفت: امروزه طلاب و روحانیون ما باید به صحنه بیایند و در سنگرهای فرهنگی که بعنوان یک امانت در اختیار دارند با برنامه‌ریزی صحیح و با توجه به پتانسیل و ظرفیت سازی در تبیین و تشریح این حادثه بزرگ برای جامعه و به خصوص نسل نوجوان و جوان تلاش و با هجمه ها و نقشه های شوم دشمنان این مرز و بوم مبارزه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha