پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فراخوان

حوزه/ پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی در نظر دارد با انتشار فصلنامه‌ علمی پژوهشی "پژوهشنامه روان شناسی اسلامی" بستری مناسب در تبیین مباحث عرصه روان شناسی اسلامی فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی پژوهشگاه قرآن و حدیث در نظر دارد با انتشار فصلنامه‌ علمی پژوهشی "پژوهشنامه روان شناسی اسلامی" بستری مناسب برای نظریه‌پردازی، ژرف‌کاوی و طرح و تبیین مباحث عرصه روان شناسی اسلامی فراهم آورد و دیدگاه های نو و نقد های عالمانه فضلا و فرهیختگان نظریه‌پرداز و نو‌اندیش را در معرض دید مخاطبان قرار دهد.

در همین راستا، از آثار فاخر علمی  ‌پژوهشی ناظر به حوزه‌های شامل: تبيين روشمند آموزه ‏هاى روان شناختى قرآن و حديث، پژوهش­ های تجربی مبتنی بر معارف اسلامی، روان­شناسی دین و معنویت، نقد کتاب­ها و پژوهش­های روان­شناختی بر اساس منابع اسلامی، ترجمه مقالات روان­شناختی همراه با نقد بر اساس منابع اسلامی، پاسخگويى به شبهات در باره مناسبات اسلام و روان­شناسی، از همه فضلاء، اساتید، دانشجویان و علاقمندان به حوزه مطالعاتی اسلام و روان­شناسی، دعوت به عمل می آید.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار علمی‌ ‌ پژوهشی خود را از طریق سامانه دریافت مقالات،  به نشانی sychology.riqh.ac.ir ارسال نمایند.

برای دریافت شیوه‌‌نامه و راهنماى تدوین و ارسال مقالات به تارنمای فصلنامه  http://psychology.riqh.ac.ir    مراجعه فرمایید.

نشانی:  قم، بلوار ۱۵ خرداد، خیابان شهید نظری ثابت، پژوهشگاه قرآن و حدیث، طبقه اول، پژوهشکده اخلاقو روان‌شناسی اسلامی. تلفن:  ۳۷۱۷۶۵۴۰-۰۲۵

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha