پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ رونمایی از نرم افزار «پاسخ» پیرامون  شبهات ولایت فقیه

حوزه/ از نرم افزار «پاسخ» ویژه شبهات پیرامون ولایت فقیه امروز در مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم با حضور آیت الله حسینی بوشهری رونمایی شد.

حجت الاسلام محمد مهدوی مدیر ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در حاشیه رونمایی از نرم افزار پاسخ در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: نرم افزار «پاسخ» ویژه شبهات پیرامون ولایت فقیه، از دوسال پیش توسط کارشناسان مرکز مطالعات و پاسخگویی به سوالات دینی در حال تکمیل و تولید بود که امروز رونمایی شد.

وی افزود: ارایه محتوا به شکل چند رسانه ای، تفکیک منطقی محتوای نرم افزار، دسترسی به محتوا از طریق درختواره، امکان جستجوی عطفی و فصلی و امکان کپی و استفاده از مطالب در فضای WORD از جمله ویژگی های این نرم افزار است.

مدیر ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم افزود: در این نرم افزار بپاسخ به صدها سوال پیرامون مساله ولایت فقیه و ده ها مقاله علمی و کتابخانه و  100 کلیپ سخنرانی و مصاحبه درج شده است.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: پاسخ تخصصی توسط کارشناسان این مرکز و اتقان پاسخ‏ها و نظارت سه مرحله ای روی پاسخ ها از جمله ویژگی های این نرم افزار است.

وی گفت: سومین ویژگی این نرم افزار تفصیل پاسخ ها است، زیرا هر پاسخ حدود سه صفحه است که توسط کارشناسان این مرکز درج شده است.

مدیر ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم بیان کرد: چهارمین ویژگی نرم افزار معرفی منابع است؛ ویژگی بسیار مهم دیگر این نرم افزار توجه به منابع دست اول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha