شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه

حوزه/ هدف دشمن دو قطبی کردن جامعه است و برای مقابله با این توطئه ها، حوزه باید پیاده نظام سخنان رهبری باشد و بیانات نورانی ایشان را بیش از گذشته در جامعه اجرا کند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن نبوی، امروز در سلسله نشست های مطالبات مقام معظم رهبری که با موضوع« اجرای منویات رهبری درباره انتخابات»، در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد، گفت: در طول انقلاب،نظام جمهوری اسلامی مشکلی در بحث انتخابات نداشته و حتی این مسئله در دوران بنی صدر هم مشهود بود.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه بیان داشت: در سال ۸۸ اتفاقات مشکوکی از سوی عواملی مانند جنبش سبز، اتحاد همه گروه های مخالف در فرانسه برای همکاری با جنبش سبز در ایران، رفت و آمدهای گروه های مخالف به فرانسه، جریان سازی بیگانگان و مخالفان نظام مانند سلطنت طلبان برای حضور مردم در انتخابات و فعال شدن بی بی سی فارسی در ایران و سخنرانی غرب و انگلیس علیه نظام کلید خورد که با هوشیاری مردم این جریان شکست خورد.

وی با بیان اینکه جامعه در شرائط بسیار حساسی قرار دارد، بیان داشت: یکی از مهمترین نمونه های آن تعدد کاندیداهای خبرگان و مجلس شورای اسلامی است و این ها نشان می دهد ، هدف دشمن در این عرصه مهم و برنامه ریزی شده است  

 حجت الاسلام و المسلمین نبوی افزود: در حال حاضر در جامعه با دو جریان مواجه هستیم، در این رابطه باید حوزه و روحانیت هوشیار و بصیرت لازم را داشته باشند  و حساب شده به تکالیف خود همانند جریان انقلاب عمل کنند و به موقع نیز به جامعه بصیرت دهند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه بیان داشت: قرآن به همه دستور می دهد« باید در مقابل کفر ایستاد و تکیه به ظالمین نکنید که جایگاه بدی در انتظار شما است» واین درحالی است که بعضی ها به دنبال برقرار کردن رابطه با غربند؛ این چه معنایی دارد وقتی آیه قرآن به صراحت از رابطه با کفار نهی می کند.

 معاون تبلیغ حوزه های علمیه بیان داشت: بعضی ها می گویند در بحث هسته ای و موشک عقب نشینی کنید و دست از حمایت حزب الله و فلسطین بردارید و حقوق بشر را مطابق میل ما برقرار کنید؛  تا کجا باید عقب نشینی کرد ،آیا در این خواسته باقی می مانند قطعا خواسته های آنها فراتر از این خواهد بود.

وی افزود: یکی ازکارهای غلطی که اتفاق افتاد این بود که گفتند: «هر چه دردسر می کشیم از تحریم است»  ومتاسفانه دشمن هم از این موضوع استفاده و بهره برداری  کرد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه از زحمات شورای نگهبان دربررسی صلاحیت ها و حمایت از ارکان نظام قدردانی کرد و گفت: شورای نگهبان با تمام وجود در مقابل سخنان بعضی افراد ایستاد و جانانه از حریم انقلاب دفاع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی در توصیه به مبلغین گفت: هدف دشمن دو قطبی کردن جامعه است و این امر می طلبد حوزه پیاده نظام سخنان رهبری باشد و بیانات نورانی معظم له را به درستی در جامعه به اجرا در بیاورد و به ترویج ارزش های دینی و ارکان انقلاب اقدام کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha