جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌‌الاسلام سالک

حوزه/ رئیس کمسیون فرهنگی مجلس، انقلابیون دنیا مانند شیخ زکزاکی و آیت الله نمر را تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) خواند و گفت: حوزویان باید در میدان جنگ نرم و صیانت از انقلاب، انقلابی و جهادی عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد  سالک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: در دوران انقلاب، علما، روحانیون و طلاب در معرفی اسلام ناب بدون پیرایه و خرافه، همراهی امام(ره)، افشاگری جنایات رژیم پهلوی و قدرت های شرق و غرب، هدایت مردم و مبارزه با طاغوت نقش اساسی را ایفا کردند.

وی افزود: روحانیون انقلابی در حقیقت با اطلاع رسانی مستند و دینی مردم را آگاه کرده و به حرکت عظیم انقلاب شتاب بخشیدند و پس از انقلاب نیز با صیانت از آن و مجاهدت های فراوان در دوران دفاع مقدس به تلیف خود عمل کردند و اکنون نیز در جنگ نرم پیشتازان این عرصه اند.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید با الهام گیری از امام خمینی(ره)، روحیه انقلابی گری را در خود تقویت کنند و در عرصه تبلیغ جهادی حضور مستمر داشته باشند تا انقلاب اسلامی همچنان با قوت به مسیر خود ادامه دهد و ان شاءالله به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) تقدیم شود.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با بیان این که امام خمینی(ره) الگوی تمام انقلابیون دنیا هستند، خاطرنشان کرد: شهید شیخ نمر و آیت الله زکزاکی از نمونه های بارز انقلابیونی هستند که حضرت امام(ره) را الگوی خود قرار داده بودند و علوه بر مبارزه با ظلم و جور زمان، افراد زیادی را با مذهب شیعه و حکومت اسلامی آشنا کردند.

وی در پایان گفت: صیانت از انقلاب، حفظ نظام، دفاع از ولایت و رهبری، ترویج اندیشه های بلند امام راحل و بصیرت افزایی، آگاهی بخشی به مردم از پشت پرده جریانات نفوذ و ... از رسالت های امروز روحانیت است. 313/38

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha