جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از عرضه ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه قم  به موضوع برگزاری یازدهمین نشست کتاب استان قم اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در محل شبستان قدس مصلی قم با حضور 249 غرفه در 3 هزار متر برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که حدود 600 ناشر برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند که 423 ناشر را پذیرفته ایم خاطرنشان ساخت: کتاب هایی با موضوع عمومی، دانشگاهی، حوزه دین، کمک آموزشی، دفاع مقدس و کودک و نوجوان در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

حجت الاسلام  والمسلمین دانشی با بیان این مطلب که به غیر از فارسی، کتاب های عربی و لاتین نیز عرضه خواهد شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه های بزرگ و مجزا به موضوع کودک و نوجوان اختصاص داده ایم.

*عرضه 90 هزار عنوان کتاب در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه حدود 90 هزار عنوان کتاب عرضه خواهد شد، بیان داشت: انشاءالله تا سه روز آینده عناوین را به بیش از 100 هزار عنوان کتاب ارتقاء خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم اظهار داشت: نقد کتاب، رونمایی از کتاب و فعالیت های حوزه کودک و نوجوان از جمله برنامه های ما در این نمایشگاه می باشد.

حجت الاسلام دانشی ابراز داشت: ستاد ائمه جمعه استان قم، ستاد نماز استان، استانداری، سازمان برنامه و بودجه استان و ... از بخش هایی بوده اند که برای برگزاری این نمایشگاه به ما کمک کرده و از آنان تقدیر و تشکر داریم.

وی با بیان این مطلب که  علاقمندان در این نمایشگاه با سطح متفاوتی روبرو خواهند شد، خاطرنشان ساخت: یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم، هدیه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به مردم قم می باشد.

*افتتاح نمایشگاه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در هجدهم بهمن ماه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم تصریح کرد: این نمایشگاه یک شنبه هجدهم بهمن ماه با حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح خواهد شد.

حجت الاسلام دانشی بیان داشت: شروع نمایشگاه از روز دوشنبه 19 بهمن ماه از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 21 بوده و تا 25 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: تقریبا 30 درصد از کتاب هایی که عرضه می شود، چاپ اول می باشد.

*عرضه 750 میلیون تومان بن کارت در نمایشگاه کتاب امسال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: 750 میلیون تومان بن کارت در نمایشگاه توزیع می شود و  30 تا 50 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته که ان شاءالله با فراهم شدن فضا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha