چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
خانم شایسته خوی مدیر مدرسه نرجس

حوزه/ سومین نشست تخصصی "بانوان با فضیلت" با نگاه به زندگی موسس فقید مدرسه علمیه الزهراء(س) مشهد، در جوار بارگاه رضوی برگزار شد.

خانم شایسته خوی، مدیر موسسه علمی – تحقیقی مکتب حضرت نرجس(س) در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با اعلام این خبر گفت: در سومین نشست تخصصی "بانوان با فضیلت"، با حضور بیش از ۲۵۰ تن از خواهران طلبه و تعدادی از مسئولان حوزوی، به بررسی سیره مرحوم خانم اعتمادی، مؤسس فقید مدرسه علمیه الزهراء(س) مشهد پرداخته شد.

وی، معرفي زنان فاضله‌ تاثيرگذار هم‌عصر مرحوم خانم طاهایی، موسس مکتب حضرت نرجس(س) و شناساندن الگوي كارآمد و مؤثر به ویژه در جامعه زنان را از جمله هدف های برگزاري سلسله نشست ها تخصصي "بانوان با فضیلت" برشمرد.

مدیر موسسه علمی – تحقیقی مکتب حضرت نرجس(س) مشهد، سخنرانی خانم کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده، رونمایی از 5 کتاب با عنوان حج، کودکی علی(ع)، نوجوانی علی(ع)، فرهنگ موضوعی فهرست نویسی شهید مطهری،  عده از دیدگاه مذاهب خمسه و سایت جدید مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) که توسط طلاب و کادر فنی این مدرسه طراحی شده را از دیگر برنامه های این نشست عنوان کرد.

گفتنی است، سلسله نشست‌هاي بانوان فاضله معاصر استاد طاهايي در سال 92 با معرفي سيره بانو امين اصفهاني و در سال 93 درباره خانم نوقاني به همت مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد برگزار شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha