شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با تاکید براینکه استکبار ستیزی مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی ایران است، گفت:دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی وابسته به وجود نیروهای انقلابی ،متدین و مردمی می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در دومین مجمع سالانه بسیج این شهرستان با اعلام این مطلب گفت:در طول ۳۶ سال از عمر انقلاب اسلامی نیروهای متدین و انقلابی به خوبی از این نظام محافظت نموده و در جهت استمرار آن تلاش نموده اند.

وی با بیان اینکه نخستین ویژگی افراد انقلابی التزام به اسلام و اعتقاد واقعی و عملی به دین مبین اسلام است، افزود:نیروهای اسلام و انقلاب همواره حافظ دفاع از ارزش های دینی و انقلابی بوده اند و ایثارگری های آنان در میادین مختلف نظام به خوبی مشهود است.

امام جمعه بروجرد دومین ویژگی نیروهای انقلابی را استکبار ستیزی و سازش ناپذیری با دشمنان انقلاب برشمرد و تصریح کرد:این ویژگی همواره بعنوان مرز بین شناخت نیروهای انقلابی از مخالفان به شمار می رود.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد:افراد انقلابی و متدین همواره در برابر سلطه سازش ناپذیر هستند و بر تصمیم و عزم خود بر دشمنی با استکبار پافشاری دارند.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه افراد مومن و انقلابی افرادی با بصیرت هستند که قدرت شناخت حوادث و رویدادها در مواقع مختلف را به خوبی نشان می دهند گفت:بصیرت دینی از مهمترین ویژگی های افراد انقلابی و  وفادار به نظام است.

امام جمعه بروجرد در پایان با بیان اینکه ایمان قلبی و فردی افراد نیز از دیگر ویژگی های انقلابیون است، تصریح کرد:افراد مومن و انقلابی هرگز منافع شخصی و فردی خود را فدای منافع ملی نمی کنند و همواره با تبعیت مطلق از ولی فقیه و گوش به فرامین و رهنمودهای ایشان در مسیر ولایت و انقلاب حرکت می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha