پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب کرمانشاه - هریس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین گفت: دشمنان با جنایات خود در کشور نیجریه نه تنها در رسیدن به اهداف خود ناکام هستند، بلکه روحیه استکبار ستیزی را در شیعیان این منطقه شعله ور خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از کرمانشاه، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین در راستای جنایات دولت نیجریه و کشتار شیعیان این کشور، اقدامات و جنایات مستکبران جهان را محکوم کردند.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی، در این مراسم با محکوم کردن جنایات دولت نیجریه عنوان داشت: تنها هدف دشمنان براندازی دین اسلام است و با کشتار شیعیان و مسلمانان در تمام جهان درصدد تحقق اهداف شوم و تاریک خود هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین تصریح کرد: دشمنان با جنایات خود در کشور نیجریه نه تنها در رسیدن به اهداف خود ناکام هستند، بلکه روحیه استکبار ستیزی را در شیعیان این منطقه شعله ور خواهند کرد.

وی با اشاره به مجاهدت شیخ زکزاکی رهبر شیعیان کشور نیجریه اظهار داشت: این مجاهد و عالم شیعی که با تلاش های خود و تأسی از رهنمودهای ائمه اطهار علهم السلام و تبعیت از رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب سبب ترویج دین اسلام و تربیت شیعیانی مجاهد شده است، لذا دشمنان از این اقدام شیخ زکزاکی به شدت هراس دارند او را مورد بی احترامی و شکنجه قرار داده اند.

امام جمعه موقت شهرستان هرسین گفت: خوشبختانه اتحاد و همدلی در کشور نیجریه میان مسلمانان و به خصوص شیعیان موج می زند و این عامل سبب طرح برنامه هایی در راستای کشتار شیعیان این منطقه شده است.

حجت الاسلام قدمی در پایان عنوان داشت: علما، طلاب و روحانیون اقدامات وحشیانه دولت نیجریه با حمایت رژیم منفور صهیونیستی را محکوم می کنند و خواستار رسیدگی به اوضاع و تحولات کشور نیجریه هستیم

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha