چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام سید رضی شکوری_ اما جمعه خوی

حوزه/ امام جمعه خوی گفت: تمسک به آموزه‌های اسلامی و کتاب قرآن، نقطه قوت و اشتراک اتحاد مسلمین است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خوی، با تبریک هفته مبارک وحدت و اهمیت حفظ اتحاد در میان مسلمین اظهارداشت: امروز استکبار جهانی بیشترین سرمایه‌گذاری را در زمینه ایجاد اختلاف و نفاق در میان مسلمانان انجام داده و تعدادی از انسان‌های تندرو و جریان‌های تکفیری را اجیر کرده که هر روز در کشورهای اسلامی به قتل و غارت مسلمانان مشغول هستند.

وی افزود: اسرائیل جنایتکار با استفاده از این فرصت و اختلاف افکنی، مسلمانان مظلوم فلسطین را قتل عام می‌کند، لذا امروز ندای پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)، همان آیه شریفه است که می‌فرمایند:« وأعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا».

امام جمعه خوی تصریح کرد: توصیه مسلمین به وحدت و حفظ یکپارچگی و فشرده ساختن صفوف در برابر مستکبران و مستبدان جهان، پیامی است که می‌توان در سیره پیامبر اکرم(ص) و سایر رهبران اسلامی در طول تاریخ مورد توجه قرار داد.

وی اذعان داشت: به وضوح می توان در کتب روایی و احادیث فرق اسلامی، در زمینه توصیه به وحدت و کنار گذاشتن اختلاف و چند گانگی، مطالب زیادی را مشاهده کرد و در عصر ما نیز رهبر کبیر انقلاب قدس سره و مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان جوامع اسلامی مدام توصیه به اتحاد و همبستگی نموده اند که هفته وحدت نیز در این راستا طراحی شده است.

این استاد حوزه افزود: با تمسک به دین مقدس اسلام و آموزه های رسول خدا(ص)، تمامی توطئه های استکبار جهانی خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha