پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 371790
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
حجت الاسلام  مهدوی امین لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت فعالیت ۹۱ هزار هیات مذهبی در کشور خبرداد و گفت:نظام جمهوری اسلامی ، نظامی مبتنی بر پایه قرآت و عترت بوده و فعالیت های خوبی در این زمینه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛حجت الاسلام سعید مهدوی امین ظهر امروز در همایش تجلیل از عاشوراییان فجر آفرین با تبریک ایام الله دهه فجر گفت:این انقلاب هدیه ای ارزشمند از جانب پروردگار است که با رهبری امام خمینی(ره)،مقاومت مردم و خون هزاران شهید آزاده به دست آمده است.

وی با بیان اینکه امروز نیز باید، با تبعیت از ولایت و اتحاد و همدلی در جهت استمرار و عظمت این انقلاب گام برداریم، افزود:در این راستا مبلغان،فعالان فرهنگی و هیات مذهبی باید اقدامات گسترده ای را در جهت انتقال دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به  مردم انجام دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ادامه داد:در حال حاضر ۹۱ هزار هیات مذهبی با ۹۰ هزار مداح در کشور فعالیت دارند که از این آمار دو هزار و ۳۰۰ هیات مذهبی با ۲ هزار مداح به لرستان اختصاص دارد.

حجت الاسلام مهدوی در پایان بر استفاده حداکثری از ظرفیت های هیات مذهبی برای نهادینه کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد.

در ادامه این مراسم ، استاندار لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ویژگی خودباوری و اعتماد به نفس را به ملت هدیه دادند، تصریح کرد:انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام عاشوراست و در پی استکبار ستیزی و آزادگی بوجود آمده است.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه این انقلاب با تقدیم خون هزاران شهید بنا نهاده شده است یادآور شد:این استان نیز با تقدیم ۶ هزار و ۴۰۰ شهید دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نموده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم در تمامی صحنه های این نظام کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند افزود: در دو امتحان پیش رو از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند نیز حضور گسترده مردم فهیم و ولایی دشمنان نظام را مایوس خواهد  کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha