جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتخابات - رای ملت

حوزه/ رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس گفت: حضور حداكثري درانتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي، نشان از پايبندي اقشارمختلف جامعه به نظام و ولايت و رهبري است و پایه های این نظام را مستحکم می کند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از شيراز، حجت‌الاسلام محمدرضايي عصرامروز به تشريح راهپيمايي 22 بهمن پرداخت و اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم انقلابي وموحد استان فارس و شيراز در راهپيمايي  يو م الله  22 بهمن، نشان از مردمي بودن  انقلاب و نظام اسلامي ايران دارد.

وی با  اشاره به اينكه بزرگداشت روز 22 بهمن‌ماه، سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، در 72 نقطه از استان فارس برگزار مي‌شود، افزود: در شيراز این آئين ، رأس ساعت 9 و 30 دقيقه صبح  ازچهارراه پانزده خرداد  آغاز و سپس  به سمت ميدان امام حسين(ع) و پس از آن  مسير خيابان آزادي و ميدان آزادي طي نموده و در محل ميدان آزادي تجمع خواهند كرد.

وی با يادآوري اينكه دكتر نوبخت؛ سخنگوي دولت و رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، سخنران تجمع پاياني راهپيمايي 22 بهمن‌ماه در شيراز است، گفت: راهپيمايي 22 بهمن  با قرائت بيانيه‌اي درجمع مردم ولايتمدار شيراز به پايان مي رسد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارس  اظهار داشت:  انقلاب اسلامي ايران، يك انقلاب مردمي و متمايز از تمام انقلاب‌هاي معاصر است و همانگونه كه شعار محوري انقلاب، استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي بود، امروز هم اين سه موضوع  محورهاي اساسي نظام اسلامي را تشكيل  مي دهد.

وي باتاكيد بر اينكه ملت بزرگ ايران با پايمردي و استفاده از رهبري عالمانه امام راحل و پس از آن راهنمايي و هدايت‌هاي مقام معظم رهبري، به ملتي مستقل و آزاد تبديل شده است، گفت: ايران اسلامي اكنون يكي از دموكراتيك‌ترين كشورهاي جهان به‌شمار مي‌رود كه  توانسته مردم‌سالاري ديني را به طور واقعي دركشور  محقق كند.

رئس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس  در ادامه بيان داشت:  انتخابات در هر كشوري نماد مردم‌سالاري  است و در اين راستا در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، به‌طور ميانگين سالانه يك انتخابات در کشور برگزار شده ، امسال هم در هفتم اسفند ماه شاهد 2 انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي خواهيم بود.

حجت الاسلام رضايي اضافه كرد: حضور حداكثري درانتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي را نشان از پايبندي اقشارمختلف جامعه به نظام و ولايت و رهبري می باشد که پایه های این نظام را مستحکم می کند

انتهاي پيام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha