جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علیمراد یوسفی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: حضور به موقع و منسجم طلاب در برابر هجمه های دشمنان، آسیب های احتمالی به بدنه نظام را کاهش خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی با حضور در نشست طلاب خواهر مدرسه علمیه امام خمینی (ه) استان کرمانشاه با بیان اهمیت مسئله انتخابات عنوان داشت: دشمنان انقلاب با سرمایه گذاری و تبلیغات فراوان در عرصه انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، درصدد براندازی انقلاب اسلامی می باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه با توجه به اینکه مردم در انتخابات نقش مهمی را ایفاء می کنند اظهار داشت: هم اکنون انتخابات در مرحله ای بسیار حساسی قرار گرفته لذا دشمنان با سرمایه گذاری و تزریق هجمه های فراوان، قصد انحراف و تخریب عقاید ملت را دارند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ملت ولایی، انتخابات را یک وظیفه همگانی دانسته و به عنوان یک تکلیف وارد میدان شده و به ثمر نشستن و تحقق این امر، سبب عقب راندن دشمنان انقلاب خواهد شد.

حجت الاسلام یوسفی، حضور طلاب را در عرصه های سرنوشت ساز انقلاب را خطیر دانست و بیان داشت: متأسفانه کانون های قدرت دنیا با سرمایه گذاری و تزریق پول و حمایت از دشمنان انقلاب، اهداف شیطانی خود را دنبال می کنند، لذا حضور به موقع و منسجم طلاب در برابر هجمه های دشمنان، آسیب های احتمالی به نظام را کاهش خواهند داد.

وی با تأکید به پیروی از خط رهبری و ولایت فقیه عنوان داشت: یکی از مهم ترین شاخصه ها، مسیر شهداء و ولایت فقیه است، لذا در تشخیص افراد اصلح شاخصه های نمایندگان مجلس از جمله تفکرات و روحیه انقلابی آن ها باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه در پایان ابراز داشت: ملت باید فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند و طلاب و روحانیون نیز در این زمینه با هدایت مردم به سمت ولایت فقیه رسالت و آرمان هایی که مدنظر حوزه های علمیه است را محقق سازند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha