یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام فرزاد منصوری/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف نظام موجب تقویت حاکمیت و اقتدار بین المللی ایران اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان با بیان این مطلب گفت:امروز جمهوری اسلامی مردمی ترین حکومت دنیاست و مردم در تعیین سرنوشت مملکت مشارکت دارند.

وی با بیان این که هر اندازه حکومت مردمی تر باشد میزان اقتدار و حاکمیت آن در منطقه و بین اللمل محکم تر و قوی تر است، افزود: امروز غربی ها نسبت به اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه ها اعتراف می کنند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه هر چقدر بنیه، قدرت و حاکمیت بین اللملی مملکتی بیشتر و محکم تر باشد، توانایی قدرت بهتر دفاعی در دنیا را نیز خواهد داشت تصریح کرد:امروز پیشرفت ها و موفقیت های ایران اسلامی در بحث مذاکرات هسته ای و برجام نیز به دلیل قدرت بالای منطقه ای ایران در مجامع بین اللملی است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف این نظام تأثیر قابل قبول و محکمی در خصوص افزایش روز افزون اقتدار ایران در مجامع بین اللملی است، خاطر نشان کرد: شرکت مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور گسترده علاوه بر خنثی سازی نقشه های دشمنان موجب پیشرفت و اقتدار ایران در عرصه دیپلماسی و بین الملل نیز خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha