جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسالم سید لطف الله حیات الغیب - مدرسه کمالیه خرم آباد

حوزه/ وجود الگوهای ناب انقلابی و وفادار به ارزش های انقلاب و اندیشه های امام خمینی(ره) می تواند در انتقال ارزش ها به جوانان موثر باشد.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که تمام خدمتگزاران و انقلابیون باید الگوی عملی ارزش های انقلاب برای جوانان باشند، گفت: وجود الگوهای ناب انقلابی و وفادار به ارزش های انقلاب و اندیشه های امام خمینی(ره) می تواند در انتقال ارزش ها به جوانان موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه مکتب اسلام و قروانین شرع مقدس بنا نهاده شده است، تصریح کرد: برای حفظ و بقای این انقلاب و استمرار آن باید کارکردهای دینی و ارزشی نظام بخوبی در جامعه پیاده شوند.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه وحدت کلمه، حفظ ارزش های اسلامی و معنوی و حضور مردم در صحنه های مختلف از عوامل تداوم انقلاب اسلامی به شمار می روند، خاطر نشان کرد: وفاداری متقابل مسئولان و مردم و نوسازی مادی و معنوی جامعه نیز از دیگر رموز استمرار و حیات جامعه انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام حیات الغیبی با بیان این که تقویت و توسعه زیر ساخت های داخلی و خارجی نیز از دیگر موارد استمرار نظام جمهوری اسلامی است، یادآور شد:انقلاب اسلامی ایران امروز الهام بخش بیداری اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در پایان تصریح کرد: مردم سرافراز ایران اسلامی با هر گرایش و سلیقه سیاسی با تبعیت از ولی فقیه، حضور گسترده خود را در میادین مختلف دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب به نمایش می گذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha