جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان ورزشکار

حوزه/ معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان گفت:حضور باحجاب دختران و زنان در میادین ورزشی بین اللملی راهی برای صدور ارزشهای ناب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛خانم شهریان ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اعلام این مطلب گفت:انقلاب اسلامی نوید بخش آزادی به زنان با حفظ ارزش های اسلامی بود و زنان ایران اسلامی با پیروزی انقلاب توانستند با حفظ حجاب تمام فعالیتهای مورد علاقه خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز دختران و زنان ورزشکار ایران اسلامی همپای با مردان به فعالیت های ورزشی در رشته های گوناگون می پردازند افزود:انقلاب اسلامی و حکومت مردمی آن موجب توسعه چشمگیر حضور زنان در عرصه های متفاوت شده است.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه زنان با حفظ حجاب در مسابقات ورزشی و سایر فعالیت ها به همگان ثابت می کنند که حجاب نه تنها محدودیت نیست بلکه مصونیت نیز به همراه دارد تصریح کرد:هم اکنون هزار مربی و ۶۰ هزار داور زن در میادین ورزشی مشغول فعالیت و خدمت هستند.

خانم شهریان در پایان با اشاره به اینکه نگاه به ورزش بانوان هم اکنون نگاه توسعه ای است افزود:با تامین امکانات و توسعه سالن های ورزشی  خاص این قشر ،بانوان می توانند بدون محدودیت به انجام فعالیتهای ورزشی و پویا بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha