جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 371999
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
آزمون بانوان طلبه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان یزد از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن بانوان طلبه استان، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

مریم حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد با اعلام این خبر گفت: در ایام الله دهه فجر مسابقات قرآنی در رشته های قرائت، مفاهیم، تفسیر و حفظ موضوعی در قالب طرح های نسیم، تبیان و اشراق  با شرکت طلاب پایه های اول تا چهارم مدارس علمیه خواهران استان یزد برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی بیشتر و عمیق تر طلاب با قرآن کریم است تا بتوانند با کاووش و جستجو در کتاب الهی، دستورات لازم برای صحیح زیستن را استخراج و به دیگران انتقال دهند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد خاطر نشان کرد : تعداد شرکت کنندگان مرحله استانی مسابقه نسیم 26 نفر، تبیان 18نفر، اشراق هفت نفر و قرائت 35 نفر  بودند و امتیازات شرکت کنندگان به مرکز ارسال گردیده و بعد از سنجش با دیگر استانها  نتایج در اسفند ماه اعلام خواهد شد و راه یافتگان به مرحله کشوری ضمن شرکت در جشنواره قرآنی، در آزمون کشوری شرکت می کنند.

حسن پور در پایان تاکید کرد: حوزویان باید در زمینه فهم و تفسیر قرآن تلاش  کنند و به فرموده امام علی(ع) قرآن را به زبان آورند و در متن زندگی پیاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha