سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله صافی

حوزه / حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی به همایش اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌های روحانیون سراسر کشور گفتند: نسخه درمان تمام رذائل اخلاقي و ناراحتي‌هاي روحي و دردهاي باطني مي‌باشد که اگر کسی با آن مأنوس باشد، خود را در مقابل طبيب بزرگ انسان‌ها و نجات‌دهنده مردم از منجلاب فساد و تباهي مي‌بيند که روح رستگاري و اميد به آينده درخشان در او زنده مي‌گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:

 الحمدلله رب العالمين و الصّلوة و السّلام علي سيّد الانبياء و المرسلين حبيب إله العالمين أبي القاسم محمّد و آله الطّاهرين سيما بقيّة الله في الأرضين و اللّعن علي اعدائهم إلي يوم الدين.

«قال اللّه الحکيم: إنَّ هذَا القُرآنَ يَهدی لِلَّتی هِیَ أقوَمُ»

با عرض سلام و ادب به ساحت مقدّس حافظان و قاريان قرآن کريم و خانواده محترم روحانيوني که اين افتخار را دارند که در مکتب قرآن، زانوي ادب و خشوع زده و معارف نوراني قرآن را از سرچشمه وحي و حاملان قرآن يعني عترت فراگرفته و خانواده خود و جامعه را به شاهراه هدايت و سعادت و خوشبختي رهنمود مي‌نمايند.

اينجانب با تبريک به شما عزيزان که اين سعادت بزرگ نصيبتان گرديده و خود و خانواده را به عطر شفابخش قرآن کريم معطّر نموده‌ايد عرض مي‌کنم که: قرآن، خورشيد تاباني است که مردم را از جهالت و تاريکي نجات داده، و راه خير و صلاح بشر را به آنان نشان مي‌دهد. قرآن، کتابي است که نسخه درمان تمام رذائل اخلاقي و ناراحتي‌هاي روحي و دردهاي باطني مي‌باشد که اگر کسی با آن مأنوس باشد، خود را در مقابل طبيب بزرگ انسان‌ها و نجات‌دهنده مردم از منجلاب فساد و تباهي مي‌بيند که روح رستگاري و اميد به آينده درخشان در او زنده مي‌گردد.

قرآن کريم به جامعه، حيات واقعي و زندگي جاودان و نشاط و بيداري داده، و آينده‌اي روشن و لذّت‌بخش به مردم نشان مي‌دهد.

شما عزيزان با پيروي از آيات قرآن کريم و هدايت ائمه معصومين عليهم‌السلام و التزام به دستورات آن بزرگواران که عِدل قرآن کريم هستند بر خود بباليد و اين فضيلت بزرگ را که کسب نموده‌ايد در درگاه خداوند متعال شاکر باشيد.

ان‌شاءالله تعالي عنايات حضرت وليّ الله الاعظم أرواح العالمين له الفداء هميشه شامل حال شما باشد با التماس دعا؛ و السلام عليکم و رحمةالله و برکاته.

لطف الله صافي

3جمادي الاولي1437 هـ.ق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha