سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام حسن مرادی امام جمعه موقت فارس

حوزه/ امام جمعه موقت شیراز گفت: یکی از شاخصه های اصلی در انتخابات داشتن استقلال فکری فرد مورد نظر می باشد، باید در انتخاب افراد اصلح دقت لازم را انجام داد.

حجت الاسلام محمد حسن مرادی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و انتخاب افراد اصلح بعنوان نامزد مورد نظر، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، فرصت بسیار مناسبی برای حضور همه اقشار مردم پیش آمد تا در همه پرسی و انتخاباتی آزادانه به پای صندوق های آراء بیایند و به شخص مورد نظر خود رای بدهند.

وی اضافه کرد: امروز باید واجدین شرایط برای حضور در پای صندوق ها، کسی را انتخاب کنند که دارای استقلال فکری باشد چرا که این به نفع جامعه اسلامی می باشد.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: باید توجه داشت که کاندیدا در زمان تبلیغات و معرفی کردن خودشان، به مسائل اساسی کشور نگاه ویژه ای داشته و تنها به فکر منافع خود نباشند.

وی اظهار داشت: مردم با انتخاب صحیح و آزادانه خودشان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، کاندیدای مورد نظر و دارای شرایط را بر اساس قانون و تحقیق و تفکر معین نمایند.

حجت الاسلام مرادی گفت: حضور پر شور و شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه باعث اقتدار ایران اسلامی در دنیای امروز، افزایش اراده مردم عزیزمان در انتخاب سرنوشت خود، حفظ نظام و انقلابی که خودشان به وجود آوردند و اداء کردن حق شرعی و دینی هر شخصی می شود.

امام جمعه موقت شیراز، بیان کرد: امروز شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی نه فقط یک وظیفه اجتماعى و ملى به شمار می آید، بلکه یک وظیفه شرعى اسلامى برای همگان است، لذا همه ی ما برای حفظ این انقلاب باید تلاش کنیم و حفاظت و صیانت از دستاوردهای این نظام از واجبات ما است.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از آثار و پیامدهای حضور مردم در صحنه انتخابات اشاره کرد و گفت: نقش دشمنان و نقشه هایی را که برای کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه را دارند نباید نادیده گرفت و از آن غافل شد.

انتهای پیام .. / .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha