سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی عباسی

حوزه/ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همه اقشار مختلف باید حضوری باشکوه داشته باشند تا بتوانیم مانند انتخابات سال‌های گذشته حضور موثری داشته باشیم و دشمنان را نا امید کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در دیدار با اعضای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند جامعه مهندسین در کشور و در استان اظهار کرد: خوشبختانه جامعه مهندسین در عرصه‌های مختلف نظام، منشأ اثر بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان چشم امید به انتخابات بسته اند تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همه اقشار مختلف باید حضوری باشکوه  داشته باشند تا بتوانیم مانند انتخابات سال‌های گذشته حضور موثری داشته باشیم و دشمنان را نا امید کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین، ارتباط مؤثر حوزه علمیه با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را امری لازم و ضروری دانست و افزود: تعامل بیشتر این دو نهاد به ارتقا و توسعه بیشتر مدارس علمیه منتهی خواهد شد.

مهندس فرخ نژاد نیز در این دیدار خواستار ارتباط بیشتر، حوزه علمیه با سازمان نظام مهندسی استان افزود: اگر حیطه مسئولیت‌ها و وظیفه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به خوبی مشخص شود، شاهد پیشرفت و فعالیت‌های گسترده‌تر خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha