چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، امروز در دیدار دکتر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: متدینان از مسئولان انتظار دارند تا نگاه قرآن و وحی را در تصمیم سازی‌ها مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، امروز در دیدار دکتر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال می‌فرماید شیطان اراده کرده شما را کوچک بشمارد و به بدی‌ها به شما فرمان دهد، در حال حاضر نیز استکبار جهانی با ما چنین رفتاری دارد.

وی تصریح کرد: در مقابل اراده شیطان اراده‌ای قرار دارد که انسان را به خوبی‌ها سوق می‌دهد و باید تلاش کنیم تا با بهره‌گیری از چنین اراده‌ای، به سمت اراده آمریکا لغزش پیدا نکنیم، چرا که این لغزش، ما را متضرر خواهد کرد.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که محور وحدت ولایت است، ادامه داد: نباید رشته اتصال به ولایت گسسته شود و به این اصل اساسی توجه ویژه داشته باشیم که نبود وحدت بر مبنای ولایت، به ما آسیب وارد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: نگاه مقام معظم رهبری به آمریکا و غرب همان نگاه قرآن است که خداوند می‌فرماید کافران که همان اهل کتاب و مشرکان هستند، دوست ندارند خیری به شما برسد و باید مسئولان بر مبنای این نگاه قرآنی با آن‌ها مذاکره کنند.

وی یادآور شد: تاکنون هر رفتاری از آمریکا و غرب دیده‌ایم، تحقیرآمیز، زیاده خواهانه و منفعت‌جویانه بوده و آن‌ها هیچ‌گاه به دنبال حفظ کرامت مسلمانان نبوده و نخواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآور شد: انتظار متدینان این است که نگاه قرآن و وحی را در تصمیم سازی مسئولان مشاهده کنند و بر اساس همین نگاه بود که مقام معظم رهبری فرمودند اگر رژیم غاصب اسرائیل غلطی بکند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، اما عده‌ای در مقابل گفتند که ما با اسرائیل سر جنگ نداریم.

امام‌جمعه قزوین در پایان گفت: باید در مسیر اراده الهی باشیم و اگر این‌گونه باشیم خدای متعال همواره حامی ما خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha