چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسینی قزوینی

حوزه/ شبکه جهانی ولایت مورد حمایت مراجع و بزرگان دین است و حتی گفته اند حمایت از این شبکه واجب عینی است و باید گفت مورد استقبال بسیاری از شخصیت های اهل سنت هم قرار گرفته است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی قزوینی  امروز جمعه در بازدید دکتر علی لاریجانی  از شبکه جهانی  ولایت به ارائه بخشی از مهمترین فعالیت های 6 ساله این شبکه پرداخت.

رئیس شبکه جهانی ولایت در این بازید گفت: از شاخص ترین و خبره ترین افراد حوزه قم در 12 گروه علمی و در موضوعاتی مانند مهدویت، پاسخ گویی به شبهات کلامی، اعتقادی، تاریخ و سیره، مذاهب، خانواده و ادیان و فرق در شبکه ولایت  مشغول فعالیت می باشند.

 وی افزود: تنها در موضوع مهدویت 25 محقق که هر کدام استاد  و نخبه در این مسئله هستند،انتخاب شده اند و مشغول فعالیت می باشند و کارهایی که این شبکه تا الان انجام داده کمتر شاهد آن حتی در صدا و سیما بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی بیان داشت: این کارشناسان تمام بحث های که قرار است تا آخر سال در این شبکه انجام شود  اعم  از انتخاب موضوع و کارشناس ارائه کننده را، برنامه ریزی و تنظیم می کنند.

 رئیس موسسه حضرت ولی عصر(عج) ابراز داشت: شبکه  جهانی ولایت مورد حمایت مراجع و بزرگان دین است و حتی گفته اند حمایت از این  شبکه واجب عینی است و باید گفت مورد استقبال بسیاری از شخصیت های اهل سنت هم قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: یکی دیگر از شاخصه های این شبکه، بازدید علما و اساتید اهل سنت است و حتی تربیون در اختیار آنها برای صبحت گذاشته شد و نکته دیگر دعوت از روحانیون اهل سنت ضد تکفیری و سلفی است که این کار هم با موفقیت صورت گرفته ا ست.

 رئیس شبکه جهانی  ولایت عنوان کرد: یکی دیگر از فعالیت ها صورت گرفته، برگزاری همایش بین المللی وحدت بود که به صورت زنده از این شبکه پخش شد که حدود50 نفر از علما و اهل علم به صورت گفت و گو محور اجرای برنامه کردند.

وی تعامل بسیار خوب سایر شبکه ها با شبکه ولایت و همچنین پاسخ گوی این شبکه به شبکه های وهابی را از دیگر فعالیت ها برشمردو گفت: در حال حاضر300 شبکه در اختیار وهابیت و تکفیرها قرار دارد که 4 شبکه آن نور، کلمه، الوصال و توحید فارسی زبان هستند که علیه مقدسات شیعه، اسلام و توهین به بزرگان و مباحث سیاسی برنامه اجرا می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  حسینی قزوینی گفت: به اذعان خود علمای اهل سنت، این شبکه زمانی که می خواهد پاسخ شبهات را بدهد، مستند، با ادب  وقار و با احترام پاسخ می دهد و از این طریق همه رشته های آنها را از بین می برد ولی برعکس برنامه های آنها بدون سند، و با فحش  و ناسزا است که جزء سرافکندگی چیز دیگری را به همراه نداشته است.

رئیس شبکه ولایت افزود: این شبکه با برنامه های خوبی که تا کنونه اجرا کرده، باعث شد خیلی ها شیعه شوند.

وی عنوان کرد: برای برنامه سازی ابتدا، شبکه های هدف در موضوعات مرتبط، رصد دائم و غیر دائم می شوند و  در مراحل بعد تحلیل روی مباحث رصد شده صورت می گیرد و در نهایت برنامه سازی، مستند سازی و اجرای گفت و گو با کارشناسان زیر ربط برای پاسخ گویی انجام می شود.

 انتهای پیام:40/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha