سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حسینی قزوینی

حوزه/ مدیر شبکه جهانی ولایت با تاکید بر ضرورت ترویج معارف اسلامی در جهان، گفت: طلاب و اساتید حوزه باید با استفاده از همه ظرفیت ها، از جمله فرصت فضای مجازی، فرهنگ اهل بیت(ع) را در سراسر جهان گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی، در جمع طلاب مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) برگزارشد، گفت: امروز وهابیت بزرگترین خطر برای امت اسلام بوده که باید طلاب وروحانیون در این زمینه بیش از پیش روشنگری کنند.

وی به جنایت های بی شمار گروه های تروریستی در منطقه اشاره کرد و افزود: متاسفانه امروز به نام دین واسلام، گروه های تروریستی و وحشی نظیر داعش با حمایت آمریکا و اسرائیل و به کمک دلارهای نفتی عربستان، در کشورهای عراق، سوریه، یمن و ... دست به کشتار مردم بی گناه می زنند.

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) تصریح کرد: گروه های تروریستی تکفیری با حمایت مستقیم عربستان سعودی در حال انجام جنایات فراوان در منطقه هستند و متاسفانه در چند سال اخیر در سوریه، جنایات وحشیانه ای را انجام داده اند.

مدیر شبکه جهانی ولایت ادامه داد: دشمنان دین و قرآن با تاسیس شبکه های ماهواره ای، شبانه روز  در راستای ترویج شبهات دینی و اخلاقی علیه اعتقادات مسلمانان در سراسر دنیا، تلاش می کنند و به شیعه هراسی می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی تصریح کرد: دشمنان در تلاش اند چهره شیعه را در سراسر جهان مخدوش نمایند، اما خوشبختانه با راه اندازی شبکه ولایت که در سراسر جهان قابل دریافت است، افراد زیادی از محتوای این شبکه استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه جهانی ولایت به صورت مستقل و در 5 قاره پخش می شود و به گفته  مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی 50 میلیون مخاطب دارد و نشان دهنده آن است که مردم جهان تشنه معارف ا ناب اسلامی و قرآنی می باشند.

مدیر شبکه جهانی ولایت با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اسلامی و دینی در جهان، ابراز داشت: طلاب و اساتید حوزه باید با استفاده از همه ظرفیت ها، از جمله فرصت فضای مجازی، فرهنگ اهل بیت(ع) را در سراسر جهان گسترش دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha