پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید حسن عاملی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: عاشورا مایه عزت بخشی مسلمانان بوده و لذا دشمن به دنبال این است تا با برنامه ریزی این آتشفشان عزت را خاموش کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، طی سخنانی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر به موضوع جاذبه حسینی پرداخت و گفت: جاذبه امام حسین(ع) جاذبه خود خداست و تجلی عظمیت پروردگار است و این اجتماعات حسینی در مقیاس های کوچک و بزرگ، در جهان در وسعت بسیار بزرگی است.

این استاد حوزه با بیان اینکه عاشورا یک مدرسه حسینی است اظهارداشت: عاشورا مایه عزت بخشی برای مسلمانان و ثروت عظیمی است که دشمن نمی گذارد به راحتی در دست ما باشد و به دنبال این است تا با برنامه ریزی این آتشفشان عزت را خاموش کند.

وی افزود: دشمنان اسلام در پی این هستند تا اجتماعات عزاداری در جهان را به طائفه گری یعنی دعوای شیعه و سنی تبدیل شود در حالی که در کربلا و حادثه عاشورا هیچ اثری از تفرقه در قیام امام حسین(ع) نبود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هدف دشمن تبدیل کربلا به مرکز طائفه گری است بیان داشت: آنها به دنبال کوچکترین بهانه ای هستند تا سخنی از یک روحانی بشنوند که بوی طائفه گری داشته باشد و آن را برجسته کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی اضافه کرد: امپراطور رسانه ای غرب با ایجاد شبکه های بسیار زیادی تمام تلاش خود را می کند تا به مردم دنیا القا کند که جنگ هایی که در سوریه و عراق در حال رخ دادن است جنگ های طائفه گری است و به گفته آمریکا اثر این دعواها از بمب اتم بیشتر است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حیات استکبار جهانی در شیعه ستیزی و شیعه هراسی است گفت: در دنیا هیچ دولتی همچون عربستان سعودی اهل سنت  را به خاک و خون نکشیده است.

وی در پایان بیان داشت: کربلا شعارهای جهانی دارد که ما وظیفه داریم این شعارهای جهانی را به دنیا اعلام کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha