چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فضای مجازی

حوزه/ یکی از غفلت های مسئولین کم کاری در عرصه فضای مجازی است که امروزه از ظرفیت بسیار خوبی برای هدایت جوانان در مسیر خط فکری انقلاب و امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برخوردار است.

حجت الاسلام ابراهیم فامیلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، دنیای امروز را دنیای ارتباطات خواند و گفت: با توجه به گستره فعالیت دشمن در فضای مجازی، ضرورت کار تبلیغی در هر دو فضای مجازی و حقیقی باید مد نظر باشد.

وی ادامه داد: دشمن امروز با ابزارهای رسانه ای بسیار قوی جوانان را تحت الشعاع خویش قرار داده است و ما وظیفه داریم که در این فضا با برنامه ریزی، از انحراف نسل جوان جلوگیری کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان افزود: یکی از غفلت های مسئولین کم کاری در فضای مجازی است که امروزه از ظرفیت بسیار خوبی برای هدایت جوان در مسیر خط فکری انقلاب و امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برخوردار است.

وی با بیان این که پیامبران امر تبلیغ را وظیفه می دانستند و امروز روحانیون نیز باید در این زمینه تلاش کنند، افزود: امروز جامعه جهانی تشنه معارف اسلام ناب است و این عطش جز با تبلیغ دین و آگاهی بخشی برطرف نمی شود.

حجت الاسلام فامیلی به مهمترین برنامه های معاونت تبلیغ حوزه علمیه سمنان نیز اشاره کرد و گفت:  گفت:در سال گذشته 20طرح عملیاتی شد که از آن جمله می توان به آموزش ویژه مبلغین ومبلغات، ارزیابی و نظارت برعملکرد مبلغین و مبلغات با حضور نماینده طرح هجرت در روستا ها، فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، بهره گیری از توان فرهنگی سایر نهاد ها و ادارات، اعزام مبلغین ومبلغات در طی مناسبت های مختلف برگزاری اردوها و نشست های فصلی مبلغین و ... اشاره کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha