جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد تقی ناطقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناطقی با تکید بر ضرورت توسعه حوزه های علمیه، تصریح کرد: وجود حوزه علمیه در هر منطقه ای خیر و برکت است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی ناطقی، امروز چهارشنبه، در آئین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ که با حضور آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی برگزار شد، با بیان این که وجود حوزه علمیه در هر منطقه ای مایه خیر و برکت است، گفت: امروز تعداد 40 نفر از طلاب پس از گذراندن دوره های تخصصی، لباس روحانیت را بر تن کردند.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: در زمان حاضر طلاب در همه مقاطع از سطح یک تا 10 در مدرسه علمیه امام جعفرصادق (ع) این شهرستان تحصیل می کنند که سالانه تعدادی از این عزیزان پس از گذراندن دوره ویژه، ملبس می شوند.

وی با اشاره به این که لباس روحانیت نماد سربازی امام زمان (عج) است، تصریح کرد: لباس روحانیت، لباس پیامبر(ص) است آنچه که طلبه‌ ها باید مد نظر قرار دهند، نزدیک بودن به امامت زمان(عج) و ولی‌فقیه است و همیشه باید پیوندشان را با امامت محکم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ناطقی همچنین از علاقمندان به کسب علم در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) خواست تا در صورت تمایل از طریق ثبت نام سراسری و یا مراجعه حضوری به حوزه استان و شهرستان اقدام به علم آموزی و طلبگی نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha