سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد مقدس با اشاره به فعالیت ۸۱ روحانی مستقر در حاشیه شهر مشهد، گفت: اردوی فرهنگی زیارتی خانوادگی روحانیون مستقر حاشیه شهر مشهد، در جوار کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام علی بخشی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد مقدس با اعلام این خبر گفت: ۴۰ نفر از روحانیون مستقر حاشیه شهر مشهد به همراه خانواده های خود، در اردوی دو روزه به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران شرکت کردند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی- زیارتی، افزود: ایجاد روحیه نشاط و طراوت، تجدید روحیه و تقویت انگیزه خدمت به فرهنگ دینی در حاشیه محروم شهر مشهد، آشنایی هرچه بیشتر خانواده های روحانیون با یکدیگر و همچنین تقدیر و تشکر از خانواده های روحانیون به خاطر تعامل و همراهی آنان در امر تبلیغ در مناطق محروم حاشیه شهر علی رغم کمبودها و مشکلات آن و برگزاری برنامه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی برای آنان، از جمله اهداف برگزاری این اردو بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد مقدس با اشاره به برنامه های این اردوی فرهنگی- زیارتی، ابراز کرد: شرکت در درس اخلاق آیت الله العظمی جوادی آملی، زیارت حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران، کوهپیمایی کوه خضر نبی علیه السلام و مراسم ادعیه کمیل و ندبه مسجد جمکران از جمله برنامه های این اردوی فرهنگی -  زیارتی بود.

حجت الاسلام بخشی در پایان یادآور شد: هم اکنون ۸۱ روحانی مستقر در حاشیه شهر مشهد مقدس مشغول فعالیت های فرهنگی و تبلیغی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha