سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ حضور گسترده مردم قم در پای صندوق های رأی

حوزه/حجت‌الاسلام نصیری تصریح کرد: در انتخابات این دوره شاهد همایش سراسری و غرور آفرین ملت ایران در حمایت از نظام سلامی و مأیوس کردن دشمن بودیم.

حجت‌الاسلام نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، بابیان اینکه نظام ایران، اسلامی و در قانون اساسی آن تصریح‌شده که حکومت صالحان است، تصریح کرد: در یک جامعه اسلامی لازم است از صدر تا ذیل آن عدالت جاری باشد؛ لذا کارگزاران نظام اسلامی شامل رئیس‌جمهور، وزراء، نمایندگان مجلس، کارمندان دولت و... در هرجایی که مشغول خدمت هستند باید عدالت محور باشند.

وی ادامه داد: افرادی به عنوان نماینده مجلس انتخاب و وارد نهاد قانون‌گذاری کشور می شوند، باید صالح، باتقوا و عادل باشند، چرا که  زمینه گسترش عدالت در جامعه را فراهم می‌کنند.

استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به‌جانب داری رسانه‌های بیگانه از برخی فهرست‌ها و ارتباط آن با مسئله نفوذ، اظهار داشت: آنچه مقام معظم رهبری به‌عنوان نفوذ مطرح کردند، مسئله‌ای بسیار جدی است که باید مورد دقت قرار گیرد، امروز تمام تلاش دشمن برای نفوذ در نظام و حاکمیت دینی ایران اسلامی است، لذا انتخابات از مواردی است که دشمن در راستای پروژه نفوذ سرمایه‌گذاری زیادی روی آن کرده است.

وی با بیان این که دشمن به دنبال نفوذ در جایگاه‌های قانونی همچون مجلس خبرگان و شورای اسلامی است، تصریح کرد: در دوره‌های گذشته رسانه‌های بیگانه غالباً از مردم می‌خواستند که پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند، اما امروز برای نفوذ در بدنه نظام اسلامی مردم را به حضور در انتخابات، اما با رأی به نماینده مورد حمایت خود، دعوت و تشویق کردند.

حجت‌الاسلام نصیری با بیان این که در انتخابات این دوره شاهد همایش سراسری ملت ایران در حمایت از نظام سلامی و مأیوس کردن دشمن بودیم، گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی‌ها 22 بهمن و انتخابات نشان دادند نظامی را که خود ایجاد کرده اند، حمایت کرده و در مقابل توطئه‌های دشمن می‌ایستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha