یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌‌الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مواضع سیاسی و انقلابی مرحوم آیت الله واعظ طبسی کاملاً در خدمت اهداف انقلاب و تقویت نظام و رهبری بود.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت درگذشت مرحوم آیت الله واعظ طبسی ابراز داشت: ایشان حقیقتاً یکی از یاران و همراهان خوشنام امام و رهبری بود که در بین بزرگان و اساتید حوزه به عنوان شخصیتی دارای سعه صدر، بلندنظری و خوش سلیقگی و در عین حال انقلابی شناخته می شد.

وی افزود: آن عالم فقید همواره در فعالیت های خود چه در تولیت آستان قدس رضوی، چه اداره حوزه علمیه خراسان، چه مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین مجلس خبرگان بر پایه اصول و قواعد انقلابی عمل می کرد و در دفاع از اصل انقلاب و ولایت فقیه، ذره ای عقب نشینی نمی کرد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: ایشان با حفظ و تقویت روحیه انقلابی و ایمانی خود، کارهای بسیار شایسته ای در مشهد مقدس و آستان قدس رضوی انجام داد و بنایی گذاشت که به عقیده بنده در تاریخ ماند و هیچ گاه فراموش شدنی نیست.

وی اضافه کرد: ما هر وقت به مشهد مقدس مشرف می شدیم به عینه احساس می کردیم که فردی چون ایشان برای مشهد یک پشتوانه و عمودی برای روحانیت و انقلاب می باشد.

آیت الله ممدوحی همچنین با تاکید بر این که مواضع سیاسی ایشان همیشه در مسیر تقویت انقلاب و رهبری بود، تاکید کرد: ایشان هم عالمی فرزانه بود و هم عامل به احکام الهی و در طول زندگی اش سعی کرد که در مسیر سربازی امام زمان(عج) گام بردارد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha