دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عزاداری فاطیمه با حضور آیت الله خاتمی در اهواز

حوزه/ مراسم سوگواری حضرت فاطمه(س) به مدت ۳ شب، با سخنرانی آیت‌الله خاتمی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین هشام البطاط، در حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه(س)، از برگزاری مراسم سوگواری بدین مناسبت در مدرسه علمیه الغدیر خبر داد و گفت: در نظر داریم از جمعه بیست و یکم اسفند ماه جاری به مدت سه شب، مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) را برگزار کنیم.

وی بابیان این‌که در این مراسم از محضر سخنرانان مطرح کشوری و بین‌المللی، بهره‌مند خواهیم شد، تصریح کرد: ازآنجایی‌که این برنامه به‌صورت عمومی برگزار خواهد شد، از آیت‌الله خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران دعوت کرده‌ایم تا به‌عنوان سخنران در این مراسم معنوی شرکت کنند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در ادامه گفت: دومین سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هشام البطاط از عراق بوده و بعد از سخنرانی نیز از نوای گرم مداحان و ذاکرین اهل‌بیت(ع)، استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام فرطوسی، بابیان این‌که اکثر فعالیت‌های تبلیغاتی مدرسه را خود طلاب انجام می‌دهند، اذعان داشت: خوشبختانه یکی از حرکت‌های جالب و مؤثر در مدرسه، استفاده از طلاب برای انجام امورات فرهنگی است که این کار، تأثیر مطلوبی بر روحیات طلاب خواهد گذاشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha