دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلاب حوزه علمیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه اندیمشک از برگزاری دوره نظام تفکر دینی ویژه طلاب پایه ۴ به بالا، با حضور اساتید کشوری خبرداد .

حجت‌الاسلام مهدی زارع، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله اندیمشک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره نظام تفکر دینی در این مدرسه علمیه، اظهار داشت: این دوره به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در 6 هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مباحث این دوره، بیان داشت: «معرفت‌شناسی، خداشناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاسی»، از مباحثی است که قرار است در این دوره برای طلاب مطرح شود.

حجت‌الاسلام زارع، بابیان این‌که دوره «آشنایی با نظام تفکر دینی» برای طلاب پایه 4 به بالاست، گفت: اگرچه تعداد طلاب این مدرسه 200 نفر است، اما در نظر داریم این دوره را صرفاً برای 25 نفر برگزار کنیم تا خروجی آن بهتر و کیفی‌تر باشد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله اندیمشک، بابیان این‌که برگزاری چنین دوره‌های تخصصی، کمک فراوانی به پرورش طلاب موفق می‌کند، بیان داشت: هر اندازه که طلاب را به‌سوی تخصص محوری سوق دهیم، خروجی کار نیز بهتر خواهد بود و در آینده می‌توانیم طلابی با تخصص‌هایی گوناگون، در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.

وی در پایان، بابیان این‌که طلاب مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، باید حداقل در 76 کلاس 1.5 ساعته شرکت کنند، اظهار داشت: استاد این جلسه از قم خواهد بود و طلاب می‌بایست به‌طور تقریبی بیش از 108 ساعت کلاس درسی را طی کنند، تا بتوانند گواهی پایان دوره را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha