سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 374219
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
حجت الاسلام صولت حیدری - مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه گناباد

حوزه/مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد از برگزاری دوره آشنایی با عرفان های نوظهور با حضور طلاب این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام صولت حیدری در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در گناباد با اشاره به برگزاری اردو علمی و فرهنگی  طلاب این مدرسه، اظهارداشت : این اردو به مقصد آرمگاه شیخ محمد تقی بهلول گنابادی بود که در آن برای طلاب جدای از برگزاری کلاس های درسی، برنامه های فرهنگی متعددی برگزار گردید.

وی افزود کارگاه آشنایی طلاب با عرفان های نوظهور و کارگاه پاسخ گویی به شبهات، از جمله برنامه های جانبی این کارگاه بود.

مسئول فرهنگی مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد دلیل انتخاب محل این اردو را روحیه تلاش و علم شیخ محمد تقی بهلول دانست و افزود : امیدواریم با حال و هوایی معنوی که در محل مرقد بهلول هست، طلاب فضایی جدیدی را تجربه نمایند و آماده برگزاری امتحانات گردند.

حجت الاسلام حیدری افزود : شیخ محمدتقی بهلول از طلاب مدرسه علمیه گناباد بوده اند و از این مدرسه شروع به تحصیل و مدارج علمی را گذرانده اند. در همین راستا واحد فرهنگی مدرسه علمیه امام رضا (ع) سعی کرده است در این اردو طلاب را با این عالم فرزانه آشنا سازد و بتوانیم طلاب را با روحیه و سبک زندگی این روحانی وارسته آشنا کنیم.

وی در ادامه به دیگر برنامه های فرهنگی این مدرسه اشاره نمود و افزود : برگزاری جلسات قرآن، اردوهای یک روزه ، شرکت در راهیان نور، کاروان پیاده طلاب به مقصد مشهد، سفر عتبات عالیات و .... از شاخص ترین برنامه های این مدرسه می باشد.

مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه امام رضا (ع) اظهار داشت : خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده در سال 94 بیش از 95 درصد برنامه های مورد نظر واحد فرهنگی با حمایت های مدیریت مدرسه برگزار شده که این نشان از توجه مسئولین به بحث فرهنگی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha