سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
علی موسوی - کانون مساجد لرستان

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از فعالیت ۳۶۹ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد ؛حجت الاسلام سید علی موسوی، عصر  امروز در نشست با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت:از این تعداد ۱۸۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد روستایی استان فعال است.

وی با بیان اینکه از این تعداد کانون ۱۹ کانون فرهنگی و هنری در مصلی،۷ کانون فرهنگی و هنری دانشگاه و ۳ مرکز فرهنگی و هنری دیجیتال است افزود:۲۰ کانون تخصصی و ۵۸ کتابخانه مجوز دار در این کانون ها به مخاطبان خدمات ارائه می دهد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند تصریح کرد:مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد تلاش کنند تا اخلاق دینی و اجتماعی را در زندگی مردم نهادینه کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مسجد خانه امن الهی و جایگاه راز و نیاز است افزود:این مکان مقدس امروز مکانی با ظرفیت برای تربیت نیروی انسانی مومن،انقلابی و متعهد است.

وی با بیان اینکه فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان همزمان با سراسر کشور در استان نیز سال ۱۳۷۱ آغاز شده است یادآور شد:کانونهای فرهنگی و هنری مساجد امروز علاوه بر انجام فعالیتهای مذهبی در ایجاد بصیرت و دشمن شناسی جوانان نیز نقش موثری دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha