سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از طلاب اندونزیایی با آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ طلبه اندونزیایی حوزه علمیه قم از عزم راسخ این طلاب در راستای تنویر مردم این کشور نسبت به مکتب اهل بیت(ع) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام یوسف حیدر عصر امروز در دیدار طلاب اندونزیایی جامعه المصطفی با آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: طلاب اندونزی مصداق« آیه» نفر هستند  که برای رضای خدا از سرزمین خود به ایران که معدن علوم اهل بیت(ع) است مهاجرت کرده اند.

وی افزود: این سفر و این مهاجرت الی الله به این سبب انجام شده است که در ایران و از محضر و علما و مراجع عظام کسب فیض کرده و با این علم مردم کشور خود را نیز روشن کنیم.

این طلبه جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: اندونزی بزرگترین کشور مسلمان است که جمعیت آن 250 میلیون نفر است و چهارمین کشور پرجمعیت جهان می باشد که دارای ظرفیت های تبلیغی فراوانی است.

وی اظهارکرد: افزایش شیعیان و توجه به مکتب اهل بیت(ع) جز به برکت انقلاب اسلامی انجام نشده است و مردم شیعه را با این انقلاب شناختند، اگر چه سابقه تشیع در این کشور بسیار دیرین است.

حجت الاسلام یوسف حیدر گفت: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری برای توسعه علوم اهل بیت(ع) در این کشور انجام شد و تفکرات بزرگانی چون امام راحل، شهید مطهری و آیات عظام سبحانی و مکارم شیرازی و.... در این کشور رواج پیدا کرد.

این روحانی اندونزیایی بیان کرد: متوجه این قضیه هستیم که دشمنان ما ساکت نمی نشینند تا فرهنگ اهل بیت(ع) در این کشور در بین مردم رواج پیدا کند و به همین دلیل تلاش می کنند با هر ابزاری در مقابل این تفکر مقابله کنند.

وی گفت: آنها اجازه نمی دهند که ما کار خود را به راحتی انجام دهیم و قطعا همه تمرکز خود را برای تخریب تشیع  پیاده می کنند.

نماینده طلاب اندونزیایی درایران گفت: طلاب اندونزیایی به همینجا بسنده نمی کنند، بلکه تمام تلاش خود را برای منور کردن این کشور و مردم  به نور ایمان و اهل بیت(ع) و پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه به کار می گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha