دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حدیث رضوی

حوزه/ مدير تبليغات اسلامي آستان قدس رضوي از برگزاری ۵۱۰ كارگاه تفسير و حديث با شرکت بيش از ۶ هزار و ۳۹۰ نفر، در سال ۹۴، حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علي اميني گازار، با اعلام این خبر، برگزاري برنامه‌هاي قرآني را يكي از مهم‌ترين محور‌هاي آستان مقدس علي بن موسي الرضا(ع) خواند و گفت: در سال گذشته  510 كارگاه تفسير و حديث در بارگاه منور علي بن موسي الرضا(ع) برگزار شد و بيش از 6 هزار و 390 زائر و مجاور از اين كلاس‌هاي بهره مند شدند.

وی با بيان اينكه در سال گذشته220 كلاس تفسير و حديث در حرم مطهر رضوي و  شعب سطح شهر مشهد برگزار شده است، ابراز كرد: در اين سال علاقه‌مندان از كلاس‌هاي«تدبر در قرآن»، «تدبر در سيره معصومين(ع)»، «تفسير»، «نهج البلاغه»، «آيات احكام»، «آيات احكام دانش‌آموزي» و «عصر غيبت» بهره‌مند شدند.

مدير تبليغات اسلامي آستان قدس رضوي به برگزاري حلقه‌هاي تدبر در قرآن كريم اشاره كرد و افزود: در سال گذشته 64 كارگاه «تدبر در قرآن كريم» در دارالقرآن الكريم حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد كه 547 نفر در اين كارگاه‌ها حضور يافتند.

وی تصريح كرد: در سال 94، بيش از 90 كارگاه در مناسبت‌هاي ويژه همچون ايام ميلاد و شهادت امام رضا(ع)، دهه فاطميه، ميلاد ائمه اطهار(ع) و .....  برگزار شد كه مورد استقبال يك هزار و 43 زائر قرار گرفت.

براساس اعلام آستان قدس رضوی، زائران و مجاوران مي توانند برای شرکت در کارگاه‌های تفسیر و حدیث به اتاق 8 دارالقرآن الکریم، واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha