جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حدیث رضوی

حوزه/ مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم ،ضمن تبریک و تهنیت ایام فرخنده دهه کرامت، از برگزاری کارگاه های مقدماتی شرکت خواهران طلبه جامعه الزهرا سلام الله علیها در همایش حدیث رضوی در ایام فرخنده دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم معصومه ظهیری،  ضمن تبریک و تهنیت ایام فرخنده دهه کرامت، از برگزاری کارگاه های مقدماتی شرکت خواهران طلبه جامعه الزهرا سلام الله علیها در همایش حدیث رضوی در ایام فرخنده دهه کرامت خبر داد.
وی گفت: این همایش از مجموعه برنامه های جشنواره ملی امام رضا علیه السلام است که به مناسبت میلاد با سعادت عالم آل محمد(صلی الله علیه و آله وسلم) امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بصورت سالانه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل و خارج از کشور برگزار می گردد.
اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام الله علیها در تلاش است با برگزاری کارگاههای مقاله نویسی ، آشنایی با نرم افزارهای حدیثی و روش استخراج حدیث از متون روایی زمینه حضور فعال و اثر گذار طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها در رقابت های پژوهشی ملی و بین المللی همچون همایش ملی حدیث رضوی را فراهم نماید . 

وی افزود: در این راستا پس از اطلاع رسانی و ثبت نام مقدماتی از خواهران علاقه مند ، این کارگاه ها طی روزهای چهارشنبه ۲۰/۵/۹۵ ، کارگاه آشنایی با نرم افزارهای حدیثی، روز پنج شنبه ،کارگاه مقاله نویسی و روز سه شنبه ۲۶/۵/۹۵ ، کارگاه روش استخراج احادیث تربیتی از ساعت ۸ الی ۱۲ با حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد.
ظهیری در پایان به ضرورت ثبت نام و هماهنگی خواهرانشرکت کننده در کارگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: خواهران طلبه می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام در کارگاه ها با شماره های اداره قرآن و حدیث ۳۲۱۱۲۴۷۷ – ۳۲۱۱۲۴۳۶  تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha