سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه مینودشت

حوزه/دبیر شورای حوزه علمیه گلستان با تاکید بر پیروی همگان از ولایت گفت: با تبعیّت از رهبری کشور از گزند دشمنان در امان خواهد ماند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از استان گلستان، علما، فضلا و طلاب حوزه علمیه استان گلستان امروز با تجمع در مدرسه علمیه رضویه گرگان به فرمایشات مقام عظمای ولایت درباره حوزه انقلابی لبیک گفتند.

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی ،در این گردهمایی، ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در این مراسم گفت: در هر انقلابی سه چیز اهمیت دارد. نخست مبانی عقیدتی ، دوم عواملی که باعث می گردند آن مبانی قابل اجرا شوند و سوم معرفت و شناخت آن ها.

دبیر شورای حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به حدیثی از پیامبر که می فرماید: "الاسلام يعلو ولا يعلي عليه" گفت: تردیدی نیست که مبانی اعتقادی و عقیدتی انقلاب ما اسلام است. البته اسلام ما اسلام آمریکایی نیست، بلکه اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه شهرستان مینودشت با اشاره به عواملی که باعث اجرای این مبانی اعتقادی در جامعه می گردند گفت: حفظ روحیه انقلابی، حفظ روحیه شهادت طلبی، حفظ روحیه استقامت و پایداری و حفظ روحیه وحدت از جمله عواملی است که سبب اجرای مبانی اعتقادی انقلاب ما در جامعه می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری پیش تر فرمودند "من یک انقلابی هستم"، و اخیرا نیز فرمودند: " حوزه باید روحیه انقلابی خود را حفظ کند، اگر حوزه انقلابی نماند نظام هم غیر انقلابی خواهد شد." دلیل این سخنان رهبر معظم این است که منشاء انقلاب از حوزه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: امروز ما به یقین اعتقاد داریم که ولی امر مسلمین یک فرد انقلابی است و در موضع گیری هایشان نیز به عنوان یک انقلابی عمل می کنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان گلستان ادامه داد: مقام معظم رهبری در همان مسیر منویات حضرت امام خمینی (ره) گام برداشته و در تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران بسیار تلاش می کند.

این استاد حوزه افزود: وقتی رهبر انقلاب در این راستا قرار دارد طبعا حوزویان هم باید همین راه را بروند و اگر راه دیگری انتخاب کنند نظام نیز از حالت انقلابی خارج خواهد شد و مانند دیگر انقلاب ها در کشورهای دیگر از بین خواهد رفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دنیای استکبار و در راس آن ها آمریکا به ظاهر تن به مذاکره دادند، اما دیده بان بزرگ و ارزشمند انقلاب از آغاز فرمودند که این ها نظر دیگری داشته و به دنبال نیل به خواسته های خود هستند.

امام جمعه شهرستان مینودشت گفت: تبعیّت ما از ولی امر مسلمین و وحدت کلمه ابزاری است که آمریکا را از پای در خواهد آورد. اگر دچار تفرقه بشویم و در مسیر درست قرار نگیریم دشمنان به اهداف خود خواهند رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به نمایندگی از حضار در جلسه خطاب به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی گفت: ما حوزویان امروز در این جا جمع شدیم تا بگوییم که از شما تبعیت کرده و هرجایگاهی که برای حوزه تعیین کنید، ما به دنبال همان جایگاه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha