دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید

حوزه/ حجت الاسلام میرغفاری گفت: در بررسی های به عمل آمده از ۶ هزار وصیت نامه شهدا همگی به اتفاق بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه تأکید کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام سلمان میرغفاری، با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین با تاکید بر پیروی از راه  و منش شهدا  اظهارداشت: در بررسی های به عمل آمده از شش هزار وصیت نامه شهدا همگی به اتفاق به تبعیت از ولایت فقیه تأکید داشتند.

این راوی دفاع مقدس ابراز داشت: انقلاب اسلامی به بهای خون پاک هزاران شهید به دست آمده؛ لذا نباید اجازه داد که به راحتی دشمنان بر نظام مسلط شوند و اصول و ارزش های اسلامی را به تارج ببرند، قطعأ  تا زمانی اصول و ارزش ها پابرجا خواهد ماند که مردم به ولایت فقیه و ارزش های دین مبین اسلام پایبند باشند.

 عضو مؤسسه سیره شهداء ادامه داد: با نگاهی به صدر اسلام به این نتیجه می رسیم که عدم تعهد به اسلام و ائمه اطهار (علیهم السلام) موجب تضعیف دین مبین اسلام می گردد و امروزه کم رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت و عدم وفاداری و تعهد به ولایت فقیه اسلام و انقلاب را به اضمحلال نزدیک خواهد کرد.

وی با بیان این که جوانان و نوجوانان باید به مکتب و سیره شهدا اقتدا نمایند مطرح کرد: در دوران دفاع مقدس زمانی که از حضور جوانان و نوجوانان در جبهه های حق علیه باطل ممانعت شد بسیاری از نوجوانان درخواست سندی کردند که آیا قاسم بن الحسن 13 ساله در کربلا حضور نداشت و این مهم موجب شد که به آن ها اجازه ورود به جبهه ها داده شود.

حجت الاسلام میرغفاری در پایان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم ولایتمدار انقلاب در عرصه های سرنوشت ساز حماسه ای عظیم را رقم زد و با گذشت سال ها ازانقلاب، اقتدار و عظمت نظام نسبت به گذشته افزون تر شده است.

شایان ذکر است: راویان دفاع مقدس با حضور در سطح مدارس علمیه کرمانشاه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، هرسین، اسلام آباد غرب و سنقر فرهنگ ایثار و شهادت را تبیین می کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha