پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم معصومه ظهیری

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران خواستار اهتمام ویژه به منظور جبران کمبود تولید محتوای مناسب و ارزشمند در عرصه فضای مجازی شد.

معصومه ظهیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: بازنگاهی به فرمایشات چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه فضای مجازی به ما این نکته را متذکر می شود که ما باید در این باره حضور فعالانه ای داشته باشیم و خوراک مناسب محتوایی برای انبوه مخاطبان تهیه کنیم.

وی همچنین با اشاره به این که متاسفانه در کشور به دلیل کمبود محتوای اسلامی و ایرانی از محتوای وارداتی در فضای مجازی استفاده می کنیم، افزود: با وجود فعالیت برخی نهادها و دستگاه ها باید در کنار زیر ساخت های لازم، محتوای خوب نیز ارائه شود تا کاستی های این عرصه با بهترین محتوا رفع شود.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری قم در ادامه با بیان این که ورود آگاهانه و کم آسیب به عرصه فضای مجازی نیازمند آموزش و اطلاع رسانی در کنار فرهنگ سازی مطلوب است، خاطرنشان کرد: بی شک یکی از الزامات برای ورود سالم و پاک به فضای مجازی این است که آموزش اصولی به مخاطبان به خصوص نسل جوانی که به راحتی به اینترنت و نیز شبکه های اجتماعی تلفن همراه دسترسی دارد، داده شود.

وی همچنین یادآور شد: از سویی این آموزش ها باید خیلی حساب شده و توام با فکر و طرح کارشناسی شده باشد و گرنه چه بسا تاثیر لازم را در هدایت فکری و فرهنگی افراد برای استفاده بهتر از فضای مجازی نداشته باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha