شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا قادری امام جمعه اهل سنت پاوه

حوزه/امام جمعه شهرستان پاوه گفت: رژیم آل سعود با اقدامات نسنجیده به اضمحلال خود تسریع می بخشد و با حسادتی که نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد، روز به روز بر نفرت جهانیان نسبت خود می افزاید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری، امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به جنایات متعدد نیروهای تکفیری در منطقه، ابراز داشت: تکفیری ها در حال ترویج اسلام هراسی در جهان هستند و درصد تحقق اهداف خود با جنایات و کشتار می باشند.

امام جمعه شهرستان پاوه تصریح کرد: رژیم آل سعود با اقدامات نسنجیده به اضمحلال خود تسریع می بخشد و با حسادتی که نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد، روز به روز بر نفرت جهانیان نسبت خود می افزاید.

وی با تاکید بر این که رهبر انقلاب با اشراف به تمامی بخش های  موجب عزت و اقتدار هرچه بیشتر نظام است، ادامه داد: انقلاب اسلامی از وجود رهبری دلسوز، شجاع و انقلابی بهره می برد و به برکت وجود این امام فرزانه در برابر ابرقدرت های جهان ایستادگی می کند.

ماموستا قادری تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه و همراه و یاوری رهبر معظم انقلاب موجب اقتدار و اوج گرفتن نظام می شود و امنیت، آرامش و اقتدار را برای انقلاب به ارمغان می آورد.

امام جمعه شهرستان پاوه در پایان، با اشاره به مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی، گفت: هوشیاری و شجاعت سربازان جان برکف انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، موجب آبادانی و عزت روزافزون مرز نشینان نظام گردیده است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha